DSolution

Ärendehantering

Ärendekö är en unik  lösning  som  säkrar att ni inte missar några inkommande samtal. Med lösningen skapar ni både nöjdare kunder och färre missade affärer. Funktionen går att applicera på dem flesta verksamheter t.ex. sälj eller supportfunktioner. Men den gemensamma nämnaren är verksamheter som inte vill ge avkall på sin servicenivå.

1. Med ett klick skapas ett kundärende

När en kund ringer in och ni inte hinner svara får kunden alternativet att: "…Vill du bli uppringd tryck 1". Då triggas ett ärende i användarnas webbgränssnitt och i mobilappen. Närmast lediga medarbetare ringer sedan kund och tar hem ordern eller ärendet! Tack vare att det även skjuts ut i mobilappen får också säljare eller andra resande medarbetare information om att någon vill bli uppringd.

2. Inga tappade kontakter

Ärendena ligger kvar till dess de bockas av. Alla ser tydligt att det inte ligger något kvarglömt. Systemet visar vem som har hanterat ärendet samt eventuella kommentarer kring ärendet.

SNABBKONTAKT

Vill du komma i kontakt med oss? Fyll i formuläret nedan så återkommer vi så snart vi kan.