DSolution

Kontorsmaterial

Allt du behöver på ett och samma ställe

Allt du behöver på ett och samma ställe

Med ett komplett produktutbud och god förståelse för er verksamhet, levererar DSolution konkurrenskraftiga och hållbara lösningar inom kontorsmaterial. Vi erbjuder allt ifrån kompletta serviceavtal, så kallad skåpservice, där vi kontinuerligt kontrollerar och fyller på era förråd, till att du själv lägger beställningar när du vill.

Det finns många fördelar med DSolution som leverantör av kontorsmaterial. Här presenterar vi några:

Praktisk webshop

Vår smidiga webshop används av allt fler kunder. När du loggar in ligger dina senast köpta produkter i en favoritlista för att du ska spara tid. Givetvis kan du enkelt avmarkera produkter du inte vill beställa, eller skapa en ny inköpslista.

Du kan ha flera olika varukorgar om du vill kategorisera dina beställningar. Det är också användbart om ni är flera beställare som använder samma inloggning. Exempel på varukorgar kan vara Kopieringspapper, Till köket eller Helenas beställningar. Naturligtvis gå det även bra att lägga en beställning via telefon eller e-post.

Prisvärda produkter

Kostnaden är en viktig parameter i alla inköp och kontorsmaterial är förstås inget undantag. DSolution har fördelaktiga avtal med våra leverantörer och kan därför alltid erbjuda dig konkurrenskraftiga priser.

Smidig fakturering

Faktureringen kan du styra så att ni får fakturor per kategori/varukorg alternativt en enda samlad faktura. Du kan också välja om du vill bli fakturerad månadsvis eller per beställning.

Din egen kontaktperson

Våra kunder uppskattar att ha en kunnig och ansvarig kontaktperson att prata med när de har frågor, synpunkter eller nya behov. Den nära relationen gör det inte bara lättare och smidigare för dig som kund – vi blir också en bättre leverantör när vi lär känna er verksamhet.

Flexibla och kundanpassade lösningar

Alla våra kunder har olika behov och önskemål. Tillsammans med dig tar vi reda på vad ni behöver och vilken typ av avtal som passar er bäst. Er verksamhet kan förändras ibland och det påverkar förstås också era behov av kontorsmaterial. Därför är en löpande dialog viktig.

Snabba leveranser

Beställer du innan klockan 14 på vardagar så är dina produkter på plats hos dig vardagen därpå. Om det någon gång skulle vara riktig panik med något som saknas, ringer du oss direkt så försöker vi lösa leveransen så snabbt vi bara kan.

Kostnadsfri skåpservice

Det kostar inget extra om du vill att vi håller efter och fyller på era förråd av kontorsmaterial. Ett enkelt och smidigt sätt att se till att er personal alltid har tillgång till det material som behövs.

Kompetens och erfarenhet

För att göra allt detta möjligt består DSolution av omkring 50 duktiga medarbetare – kunniga personer med lång erfarenhet av att hitta de bästa lösningarna för våra kunder.

HAPPYCAMPERS KONTORSMATERIAL

SNABBKONTAKT

Vill du komma i kontakt med oss? Fyll i formuläret nedan så återkommer vi så snart vi kan.