DSolution

Smarta integrationer

CRM & EER

G Suite
G Suite är en komplett kontorssvit i molnet. Med G Suite får ni ett komplett produktivitetspaket som ni har tillgång till i molnet. I G Suite ingår Google Kalender, Gmail, Google Docs och Drive. Integrationen mellan G suite och Easy Teams underlättar arbetet för hela bolaget.

Så här fungerar integrationen:

  • Kontakter: Skapa, redigera och radera kontakter. Se till att din kontaktlista alltid är uppdaterad med den senaste informationen.
  • Mail: Hantera mailen snabbt och enkelt. Svara, radera eller dela mailet direkt i en chattkanal för att föra konversationen vidare där. Fullfjädrad epostklient.
  • Kalender: Synkronisera din kalender automatiskt för att låta ditt team veta när du är på ett möte, utanför kontoret eller arbetar hemifrån. Svara direkt på inbjudningar till evenemang och få ett meddelande när ett evenemang snart börjar. Uppdateras när informationen om ett evenemang ändras och ändra ditt svar vid behov.

Office365
Microsoft Office 365 är en komplett kontorssvit i molnet. Det tillhandahåller alla program som företag behöver så som Excel, Outlook, Word, SharePoint och mer. Integrationen mellan Office 365 och Easy Teams underlättar arbetet för hela bolaget.

Om integrationen:

  • Kontakter: Skapa, redigera och radera kontakter direkt. Se till att din kontaktlista alltid är uppdaterad med den senaste informationen.
  • Mail: Hantera mailen snabbt och enkelt. Svara, radera eller dela mailet direkt i en chattkanal för att föra konversationen vidare där. Fullfjädrad epostklient.
  • Kalender: Synkronisera din kalender automatiskt för att låta ditt team veta när du är på ett möte, utanför kontoret eller arbetar hemifrån. Svara direkt på inbjudningar till evenemang och få ett meddelande när ett evenemang snart börjar. Uppdateras när informationen om ett evenemang ändras och ändra ditt svar vid behov.

Pipedrive
Pipedrive är ett populärt CRM för säljorganisationer. Bli superorganiserad, stäng affärer på kortare tid och ha full koll på dina affärer och kunder. Lägg till ytterligare smarta funktioner genom integrationen.

Samarbete och lagring

Dropbox
Koppla Dropbox till Easy Teams och få ett sömlöst arbetsflöde för filer, dokument och mappar som ni hanterar i Dropbox.

Så här fungerar integrationen:

  • Dela filer från Dropbox till chattkanal
  • Få en förhandsvisning av filen direkt i en konversation.
  • Skapa kontext till dina filer genom att diskutera Dropbox-filen i verktyget.

Trello
Trello är ett visuellt samarbetsverktyg som hjälper dig att organisera och hålla koll på dina projekt. Genom att länka/integrera Trello kommer ni att öka produktiviteten och skapa sömnlösa samarbeten som blir en del av ditt arbetsflöde.

SNABBKONTAKT

Vill du komma i kontakt med oss? Fyll i formuläret nedan så återkommer vi så snart vi kan.