Vi berättar om hur du kan spara både tid och pengar genom att automatisera ert fakturaflöde. Elektronisk fakturahantering innebär att behandlingen av en leverantörsfaktura sker i ett helt digitalt flöde där vissa eller alla steg automatiseras. Registrera dig till vårt webinar där vi visar hur man kan automatisera hela processen av leverantörsfakturor.
WEBINAR | Så här fungerar elektronisk fakturahantering med Ascendo Invoice
Hur
du kan spara tid och pengar med Ascendo Invoice
Hur
du kan få tillgång till dina fakturor var du än befinner dig
Hur
du kan ta kontroll över din fakturaprocess
Hur
du kan automatisera kontering och distribution av dina inkommande
leverantörsfakturor.
Dessutom
erbjuder vi nu 50% rabatt på månadsavgiften på Ascendo Invoice under hela 2020
till dig som deltar. En unik kampanjkod delas ut efter webinaret.
(PS. Kan du inte närvara vid den uttalande tiden, så registrera dig ändå så skickar vi den inspelade versionen till dig efteråt.)